Yhdessä yritysten puolesta
22.09.2020 09:00 - 12:00

Remburssi maksuehtona ja myyjän työkaluna - nyt ja tulevaisuudessa

WEBINAARI

Remburssi ulkomaankaupan maksutapana! Tehokas aamupäivä remburssin merkeissä erityisesti ulkomaan kaupan myyjille sekä myynnin johdolle. 

Remburssi on kansainvälisen kaupan maksutapa, joka oikein käytettynä turvaa sekä ostajan että myyjän etuja - se on turvallinen ja monikäyttöinen maksutapa niin tavara- kuin projektikaupassakin sekä viennissä että tuonnissa. Vaikka remburssi on kauppasopimuksesta ja muista mahdollista sopimuksista erillinen toimite, on tärkeää sopia kauppasopimukseen ehdot, jotka voidaan remburssilla toteuttaa.

Remburssi avaa rahoitusmahdollisuuksia – viejälle suoritus heti, tuojalle maksuaikaa. Tervetuloa koulutukseemme kuulemaan lisää!

Aikataulu:
klo 9.00-9.50 Remburssin perusasiat

  • remburssisanoman läpikäynti
  • osapuolet
  • tavarakuvaus
  • vahvistettu/vahvistamaton remburssi

klo 10.00-10.50 Remburssin maksuehdot ja rahoituskuviot

  • avista-/aikaremburssi
  • maksupaikan merkitys
  • remburssin diskonttaus
  • remburssin rahoittaminen

klo 11.00–11.50 Remburssin haasteet ja tulevaisuuden näkymät

  • toimituslauseke/remburssi
  • toimiva/toimimaton remburssi
  • remburssin tulevaisuus (digitalisointi, e-dokumentit)

Asiantuntijana toimii Leila Heikkinen. Heikkinen työskentelee OP Yrityspankki Oyj:n Trade Financessa rahoituspäällikkönä.

Leilan saamaa palautetta aiemmista koulutuksista:
"Sain koulutuksessa hyödyllistä tietoa ja koulutuksen pitäjä on todella ammattitaitoinen."

"Kouluttaja oli selkeä ja asiantunteva. Sain tietoja rembursseista päivitettyä ja myös jonkin verran ihan uutta tietoa."

"Selkeä ja hyödyllinen"

"Ajankohtaista tietoa, jota ei oppikirjoista saa."

"Remburssipaperien tekeminen vaatii osaamista ja tietojen päivittämistä"

Koulutus järjestetään etänä liveyhteydellä. Koulutusta varten tarvitset toimivan netin sekä tietokoneen. Suosittelemme kuulokkeiden käyttöä. 

Ilmoittautuminen ma 21.9. klo 12.00 mennessä

Osallistumismaksujäsenetuhinta 280 € + alv 24 %, normaalihinta 380 € + alv 24 %. Maksuun sisältyy ohjelman mukainen luento, materiaali ja tarjoilu.

Lisätiedot: koulutuspäällikkö Paula Ahokanto, paula.ahokant (at)hamechamber.fi, p. 040 455 5617

Peruutusehdot: Viikkoa ennen perutuista kurssipaikoista perimme 50 % osallistumismaksusta. Kahta päivää ennen tilaisuutta tai myöhemmin tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksun kokonaisuudessaan. Voit perua ilmoittautumisesi maksutta toimittamalla meille sairaslomatodistuksen. Paikan voi tarvittaessa luovuttaa toiselle henkilölle.

Muutokset mahdollisia. Koulutuksen järjestämisen ehtona on koulutuskohtaisen vähimmäisosallistujamäärän täyttyminen.

Luonut: Paula Ahokanto | Viimeksi muokattu: 16.06.2020 15:44