Yhdessä yritysten puolesta
12.05.2016 08:45 - 16:00

Internet-markkinointi nollabudjetilla

LAHTI, Scandic Lahti, Vesijärvenkatu 1

Visuaalisuus on keskeinen elementti, jolla herätetään kiinnostus digitaalisessa markkinoinnissa. Sisällöntuotannosta on tullut yhä tärkeämpi osa yrityksen markkinointia. Näyttävän materiaalin tuottamiseen ei aina tarvita satojen eurojen ohjelmistoja, sillä netistä löytyy paljon ilmaisia työkaluja, joita voidaan hyödyntää kuvien käsittelyssä, videoiden editoinnissa ja esitysten rakentamisessa. Koulutuksessa kuulet sisältömarkkinoinnin viimeisimmät vinkit ja saat pikakoulutuksen muutamaan näppärään ja ilmaiseen työkaluun.

Asiantuntijana Artem Daniliants, LumoLink Oy:stä. 


"Hauskaa, energistä, ajankohtaista, tehokasta ja ennen kaikkea täyttä asiaa. Erinomainen koulutuskokonaisuus digitaalisen markkinoinnin hyödyntämisestä liiketoiminnassa", osallistujapalaute 2015

Koulutukseen osallistujilla tulee olla kannettava tietokone (ei tabletti) mukana koulutuksessa.

Ohjelma


8.45 Aamukahvi ja ilmoittautuminen


Internetmarkkinointi nollabudjetilla

  • Osiossa käydään läpi internetin ilmaisia markkinointityökaluja, joilla pienet/keskisuuret yritykset voivat mainostaa omia palveluitaan maksutta. Tällaisia markkinointikeinoja ovat esimerkiksi hakukoneoptimointi, sisältömarkkinointi, markkinointi sosiaalisessa mediassa sekä bloggaaminen. Aiheeseen liittyy olennaisena osana myös toimenpiteiden tehokkuuden ja toimivuuden analysointi.

Markkinointiprosessin suunnittelu

  • Kuten monet muutkin asiat, markkinointi on jatkuva prosessi, joka varsinkin netin myötä muuttuu yhtä nopeasti kuin yritys itsekin. Käymme yhdessä läpi markkinointiprosessien perusosa-alueet ja niihin liittyvät mittarit ja työkalut.


Jakelukanavat

  • Tässä osiossa käymme läpi seuraavia ilmaisia jakelukanavia: Facebook, Twitter, Pinterest, Foursquare, hakukoneet, YouTube, Google+, teemasivustot sekä hakukoneet. Tavoitteena on antaa tarvittava tieto edellä mainituista ilmaisista jakelukanavista, jotta yritys voi valita itselleen sopivat jakelukanavat ja luoda alustavan markkinointistrategian.


Tulosten mittaus

  • Tulosten seuranta on elintärkeää yritykselle kuin yritykselle. Tässä osiossa käydään läpi erilaisia ilmaisia tilasto- ja seurantatyökaluja sekä konversioseurannan integrointia internet- ja mobiilipalveluihin. Tulosten mittaus-osiossa tutustutaan lisäksi seuraaviin asioihin: keskiostos, asiakashankintahinta, napsautussuhde ja konversioprosentti.


Kiitos tilaisuudesta!

(Lounas n. klo 12.00, iltapäiväkahvit klo 14.00)
 
Koulutusmateriaali jaetaan SlideShare-palvelun avulla, jotta osallistujilla on mahdollisuus palata koulutuksessa käytyihin asioihin myös koulutuksen jälkeen.

Ilmoittaudu pian mukaan!
 

Ilmoittautuminen viimeistään ke 4.5.2016

Lisätietoja: koulutuspäällikkö Paula Ahokanto, p. 075 7566 716 tai paula.ahokanto(at)hamechamber.fi

Osallistumismaksu: Jäsenetuhinta 299 euroa/henkilö + alv 24% ja normaalihinta 405 euroa/henkilö + alv 24%. Osallistumismaksu laskutetaan tilaisuuden jälkeen. Maksu sisältää kirjallisen materiaalin ja ohjelman mukaiset tarjoilut.

Peruutusehdot: Viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen tehdystä peruutuksesta perimme puolet osallistumismaksusta. Kaksi päivää ennen tilaisuutta ja sen jälkeen tehdystä peruutuksesta perimme osallistumismaksun kokonaisuudessaan. Mikäli koulutukseen ilmoitettu henkilö on estynyt, voi hänen tilalleen tulla organisaatiosta toinen henkilö.

Luonut: Paula Ahokanto | Viimeksi muokattu: 26.11.2015 15:46