Yhdessä yritysten puolesta
04.03.2019 13:00 - 14:30

Excel-raportointi: Pivot ja Excel BI -webinaari

WEBINAARI

”Pivot on aivan uskomaton työkalu raportointiin!”

”Mielenkiintoinen aihe ja sisällöltään uusia ajatuksia herättävä”

"PowerPivot on controllerin unelma!"

”PowerPivotin avulla pystyn yhdistämään helposti tietoa eri järjestelmistä. Työaikaa säästyy huomattavasti!”

 

Excel on loistava työväline raportointiin. Se on parhaimmillaan muiden järjestelmien rinnalla, kun haluat yhdistää tietoja useista eri lähteistä ja saada niistä selkeitä raportteja. Säästät lisenssikuluissa, kun hyödynnät olemassa olevaa järjestelmää - Exceliä. Kun rutiinit automatisoidaan Excelin avulla, syntyy välitöntä työajansäästöä.

Koulutus sopii sinulle, joka työssäsi luot raportteja ja yhteenvetoja tilannekatsauksiin ja päätöksentekoon. Haluat löytää isoista datamääristä oleellisen tiedon: trendejä, poikkeamia ja syy-seuraussuhteita. Haluat tuottaa liiketoiminnalle selkeitä raportteja mahdollisimman nopeasti ja esittää tulokset yleisölle vaikuttavasti.

 

Koulutuksessa opit luomaan Pivotin avulla isosta aineistosta dynaamisia ja visuaalisia raportteja nopeasti ja helposti liiketoiminnan tarpeisiin. PowerPivot on tehnyt Excelistä raportointijärjestelmän, jolla voimme yhdistää eri aineistoja luoda entistä monipuolisimpia raportteja. Koulutus sopii erityisesti Excel-versioiden 2010, 2013 ja 2016 käyttäjille.

 

Verkkokoulutuksessa saat vastauksen seuraaviin kysymyksiin:

 

●      Mitä Excel tarjoaa yrityksen raportointiin?

●      Mitä ovat Pivot-taulukko, Pivot-kaavio ja osittaja?

●      Kuinka muodostan Pivot-taulukon ja -kaavion?

●      Kuinka saan dynaamisuutta osittajan avulla?

●      Kuinka tuon PowerPivotiin dataa järjestelmistä?

●      Kuinka yhdistän eri järjestelmistä ja tietokannoista tuotua dataa?

●      Miten laskenta toteutetaan PowerPivotissa?

●      Miten voin hyödyntää PowerQuery-ohjelmaa raportoinnissa?

Ilmoittautuminen viimeistään me 25.2.2019

Osallistujille lähetetään henkilökohtainen ilmoittautumislinkki sähköpostiin edellisen viikon perjantaina (klo 15 jälkeen).

Lisätietoja: koulutuspäällikkö Paula Ahokanto, m. 040 455 5617 tai paula.ahokanto(at)hamechamber.fi.

Osallistumismaksu: Jäsenetuhinta 95 euroa/ henkilö + alv 24% ja normaalihinta 125 euroa / henkilö + alv 24%. Osallistumismaksu laskutetaan tilaisuuden jälkeen.

Peruutusehdot: Viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen tehdystä peruutuksesta perimme puolet osallistumismaksusta. Kaksi päivää ennen tilaisuutta ja sen jälkeen tehdystä peruutuksesta perimme osallistumismaksun kokonaisuudessaan. Mikäli koulutukseen ilmoitettu henkilö on estynyt, voi hänen tilalleen tulla organisaatiosta toinen henkilö.

Luonut: Paula Ahokanto | Viimeksi muokattu: 30.11.2018 13:49